Kui Nopri talu ja Joel Ostrat Taifuuni jõudsid, olid nad väga hea talujäätise põhimõtteliselt juba valmis meisterdanud. Nüüd oli vaja lihtsalt nime, brändi ja selle visuaalset väljendust.
Lõime neile kontseptsiooni “Külm”, mille põhiideeks on olla nii lihtne/käsitööline/autentne kui võimalik. Alustades sellest, et palusime neil endal logo joonistada (mida ka Joel tegi) kuni selleni, et pakend näeks välja nagu peakokk oleks sellele ise jäätisekohvikus kiirelt ning vaba käega maitse ja mõned kommentaarid peale kirjutanud.
Visuaalne süsteem baseerub markeriga kirjutatud tekstil, vesivärviga loodud maitseindikatsioonil ja joontest-punktiiridest loodud raamistikul, mis kõike koos hoiab. Lihtne, universaalne ning puhas käsitöö. Täpselt nagu nende jäätiski.