Tulevik on Meie teha!
Magnum grupi tööandja bränding.
Magnum grupp on Baltimaade juhtiv ravimite hulgi- ja jaemüügi kontsern, mille 14 ettevõttes töötab üle 1900 inimese. Just kontserni kuulumine on konkreetse grupi ettevõttesse tööle tulles üheks suurimaks väärtuseks pakkudes ettevõtteüleseid arenguvõimalusi ja võimalust mõjutada oma tegevusega enam kui miljoni kliendi igapäevaelu. Seda teadsid need, kes Magnum grupis töötasid. Paljude teiste jaoks seostus Magnum pigem jäätisega. Kõik Magnumi ettevõtted “müüsid” ennast töövõtjatele omamoodi ja värbamiskommunikatsioonis puudus sõna otses mõttes grupitunne.
Töötasime välja ühtlustatud värbamiskommunikatsiooni, kuhu integreerisime sisse ka Magnum grupi identiteedi. Magnum on peaaegu nähtamatu, aga tema mõju näeb iga pool.
Magnum – see on 7 ettevõtet Eestis (kokku 14 Baltikumis), mis ei astu ühte sammu, aga nad astuvad ühe eesmärgi poole. Eesmärk tuleneb tegevuse fookusest, milleks on tervise ja heaolu. Läbi konkurentsianalüüsi ja ühe(!) hoolikalt kureeritud diskussiooniga kliendi juures jõudsimegi Magnumi tööandjabrändingu strateegilise ideeni – Magnumist sõltub Eesti tervis. Sinust sõltub Magnumi käekäik. Sellest lähtuvalt defineerisime väärtuspakkumise ja sõnastasime värbamisretoorika hääletooni. Siit mõned näited töökuulutustest, sest tööandjabränding on täpselt nii tugev, kui tugev on tema kõige lihtsam lüli ehk klassikaline töökuulutus CV-Keskuse portaalis.
P.S Magnum grupi tööandjabrändingu strateegiaprojektiga alustades püstitasime ambitsioonika eesmärgi, et esimest korda jõuab Magnum kui kontserni katusbränd Eesti ihaldusväärseimate tööandjate edetabelis TOP10sse. Ja jõudiski.